sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

Mummin söpöliini

Mummi oli hoitamassa minua 13.3. ja perjantaina...

Hyvin meni..nukuin yön kuin tukki, 12 tuntia putkeen...isi luuli että mummi huijaa,,,
Mutta ei huijannut..

Olen kova tyttö menemään, konttaan aika vauhtia ympäri huushollia ja seisomaan pitäisi päästä joka paikkaan.
Minulle ostettiin Taapero kärri mutta minä pelkään sitä...en ole uskaltanut sen kanssa vielä hurruutella minnekkään.

Muutan sitten tämänkuun lopulla pääkaupunkiseudulle...vilkutan teille kaikille yhdessä kuvassa..

Ja toivotan teille mummille, kummeille ja kaikille tutuille hyvää kevättä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eikö olekin kiva olla mummi :)

Krisse kirjoitti...

On se niin ihanaa olla mummi..minulla on neljä lastenlasta ja kaikki tyttöjä. ikähaarukka 15v - 8 kk.

vanhin lapsenlapseni, tyttö hänkin täyttäisi 16v jos eläisi. emmi tyttö kuoli vain 8t. vanhana...

Pikkuinen tyttö kesällä 2008