sunnuntai 1. maaliskuuta 2009

Onnea Nanna 8kk!


Ps. huomatkaa mun hampaat!


Hei kaikki ystävät, kummit ja sukulaiset.
Olen jo 8 kk vanha.
Lauantaina kävimme Iskän, Äipän, Mummin ja Pekka Papan kanssa ravintolassa. Aikuiset herkuttelivat Rosson ruualla. Minulla oli mukana Naksuja ja juomaksi sain vettä.....vesi on mun herkkua......

Kävin neuvolassa viimeviikolla ja painoin 10kg 270 g ja olin 73,5 cm pitkä tyttö.
Nyt kun olen alkanut konttausharjoitukset niin painokin oli vähän pudonnut.
Oikein hyvällä mallilla kaikki sanoi neuvolantäti Mervi...

Ja minä ja Iskä ja Äippä muutetaan Helsinkiin. Mummia surettaa kun ei nää minua niin usein mutta laitetaan Mummille monta monta kuvaa viikossa...Joo....

Hyvää maaliskuuta kaikille toivottaa Nanna Sofia...

1 kommentti:

mimosamamma kirjoitti...

Nytpä pääsin kurkkaamaan mitä Nannalle kuuluu:))
Onnea minultakin, 8 kk jo takana, ja sinusta on kasvanut "iso" tyttö:)))(Vaikka oletkin vielä pieni lutunen)

Pikkuinen tyttö kesällä 2008