torstai 3. heinäkuuta 2008

Hei, pääsin tänään ihan omaan kotiin!



Nyt olen kotona. Mukavaa. Olen jo kakkinut muutaman kerran,,hihhii.. Vaippaa on vaihdettu. Isosisko on tyrkyttänyt kaikenlaista lelua minulle. Ei se ymmärrä että en osaa vielä leikkiä niillä.



Olen tänään saanut tutin. Meinaavat kai hiljentää minut tutilla... ei vaineskaan.. Mummi kovasti yritti pitää tutista kiinni ja minä imeskelin sitä. Mutta ei siitä mitään maitoa tullut! Huijausta.!
Ja niin isokin tutti on, melkein nenäkin piiloutuu tutin taakse. Kaikkea sitä on keksitty! Mutta imeskellään sitä, ainakin niiden mieliksi.



Tässä kuvassa on Isosisko, pitäähän Isonsiskonkin päästä kuvaan. Ja hopeisen pannan kanssa. Se tykkää kaikesta kiiltävästä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voin vaikka vannoa että olen kommentoinut näitä kuvia?!Minne bittiavaruuteen lie kadonnut kirjoitukseni?Eilen se kyllä näkyi...
Siis,kaikkea hyvää sinulle Pikkusisko ja koko perhe,nyt alatte "tutustua" toisiinne oikein kunnolla:))

Krisse kirjoitti...

Kiitos Mimosamamma kommentista!

Pikkuinen tyttö kesällä 2008