tiistai 1. heinäkuuta 2008

Mummi vieraili sairaalassa aamupäivällä



Ja kuten arvata saattoi Mummi tallusteli heti aamupäivällä sairaalaan katsomaan minua. Kummallista, olihan se nähnyt minut jo monesta valokuvasta.Isi oli näyttänyt. Ja kaikille tutuilleenkin se oli soittanut että minä, PIKKUSISKO olen saapunut.
Ja kamerakin sillä oli mukana. Kummallinen härveli heilui kasvojeni edessä ja kuului räps....ja Mummi hymyili.




Äitikin pääsi kuvaan ja minua kuvattiin edestä ja takaa. Ilman vaatteita ja vaatteiden kanssa. Ja katsottiin että tukkakin saatiin kuvaan. Mummi sanoi että olenkohan punatukkainen. Isin kaksi tätiä on punapäitä. No katsellaan....

Mummi kuulemma melkein seisaalleen nukkuu kun ei malta käydä päikkärille. Minä... kuulemma olen vaan sen mielessä koko ajan. YMMÄRRÄN...

Ei kommentteja:

Pikkuinen tyttö kesällä 2008