perjantai 25. heinäkuuta 2008

Täällä minä taas poseeraan

Heippa taas kaikki tutut ja tuntemattomat.
Mummi vihdoinkin päivittää sivuja. Mummilla on ollut kiire eikä se kai ole ehtinyt kuvaaman minua.
Tänäänkin se soitti Iskälle että lähettää kuvia sähköpostissa että Mummi saa niitä blogiin.

Äiti kai laittoi kuvat Mummille.



Ja tässä kuvassa nukun raksalla. Ei paljon työt häiritse. Äiti oli kai siivoamassa minun uutta huonetta. Se kun on melkein valmis.



Ja missä sen parempi on olla kuin Iskän sylissä, siinä paikassa uni maittaa.



Ja hei, ekat Meripäivät. Kävinhän minäkin siellä.
Eilen Iskä ja Äiti oli kaupungin kokkareilla Merikeskus Wellamossa.Kokonaista kaksi tuntia. Äiti kyllä soitteli Mummolle heti puolentunnin päästä että miten menee... No hyvin... Mummo oli hoitamassa minua.





Ensi viikolla menen Mummille Ella siskon kanssa. Äiti pääsee raksalle taas siivoamaan.
Mummin pitää sitten varautua kuuntelemaan minun kiljuntaani. Sanovat että huudan päivisin TOSI KOVAA.
Mitäs se haittaa kun yöllä nukun. Saahan päivällä treenata äänijänteitä.:-D

2 kommenttia:

mimosamamma kirjoitti...

Kiva kun saatiin uusia kuvia prinsessasta:) Aivan ihana, suloinen "pötkylä" vaaleanpunaisissaan jalat kippurassa hän siellä poseeraa:)

Possumamma kirjoitti...

Voi, kun toi iskä-tytär -kuva on sitten niin ihana; raavas mies & pieni, hento neiti, niiskh!

Pikkuinen tyttö kesällä 2008