sunnuntai 27. heinäkuuta 2008

Kävin Mummilassa











Tänään käytiin Mummilla syömässä, siis Äiti ja Iskä ja Minä. Mummi oli tehnyt lasagnea ilman suolaa. Mutta kyllä kai se maistui kun kerran söivät sitä. Jälkkärinä oli Valkosuklaavaahtoa.. ja minä sain luomumaitoa...

Nukuin melkein koko ajan. En huutanut yhtään. Pötypuhetta että kiljuisin päivällä. Nukuin vaunuissa kuin tukki...:;-))

Äiti ja Iskä kävelivät kotiin. Ilma oli ihana, aurinko paistoi ja minut oli suojattu vaunuisa jollain valkoisella peitolla. Siis vaunun kuomu kokonaan.! No eipä paistanut aurinko liikaa...
Keskiviikkona tulen taas Mummille siskon kanssa.

Huomaatteko muuten kuinka olen kasvanut. Olen jo ainakin 53 cm pitkä... ja katsokaas minun ihanaa hattua. Se on serkkulikan entinen. Nyt minä keikistelen se päässä.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille minua katsomaan tulleille. Näkyillään!
Olen muuten kuvissa kolmeviikkoa vanha!
Posted by Picasa

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi että kuinka kaunis hän on! Ihan kuin hymykin jo pilkahtaisi pienessä ruusunnuppusuussa:)Täydellinen pakkaus!

Krisse kirjoitti...

Niinpä, suloinen ja vasta kolmeviikkoa. Kovasti kasvaa pikkuinen. Vauvat muuttuu niin nopeasti.

Pikkuinen tyttö kesällä 2008